Praktyka zawodowa w hotelach

Praktyki w naszej szkole odbywają się w 3 oraz 4 klasie i trwają po 4 tygodnie. Hotele w których możemy odbyć owe praktyki to: Radisson Blu, Sheraton, Holiday Inn, Mariott, Westin, Bristol, Mamaison czy Hetman.

Ja swoje praktyki odbyłam w hotelu Bristol mieszczącym się na Krakowskim Przedmieściu. Dwa tygodnie pracowałam na restauracji „Marconi”, a kolejne dwa tygodnie na housekeepingu.



Czego się nauczyłam?

Przede wszystkim poznałam prace w hotelu od tej praktycznej strony. Zgłębiłam wiedzę poznaną na zajęciach w szkole i zdobyłam nowe umiejętności w zakresie nauki mojego zawodu. Jak wspominam praktyki? Jest to bardzo ciekawe a zarazem fajne doświadczenie, zobaczenie całej pracy z którą wiąże przyszłość od zaplecza.

Aleksandra Mularczyk 


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hotelarstwo a koronawirus

ARTHOTEL STALOWA 52